Ik draai me om… en het is weg

Op advies van de juridische afdeling van Martijn Knol Punt En El slash Martijn Knol Punt Blogspot Punt Kom, laat ik deze blogpost graag voorafgaan door de verzekering dat het NADRUKKELIJK níet mijn bedoeling is mij kritisch uit te laten over Kiosk, haar assortiment, haar medewerkers, noch haar huisstijl, noch iets dat des Kiosks is.

‘Goedenmiddag. Mag ik een koffie en een espresso?’
‘Zeker.’
‘…’

Ik draai me om… en het is weg.

‘Pardon… Wat was het ook alweer? Een thee en een…?’
‘Een koffie en een espresso alstublieft.’
‘Een koffie en een espresso.’
‘…’

Ik draai me om… en het is weg.

‘Wat… wat doe ik hier? Waar ben ik? Wie bent u? Wie heeft me deze spuuglelijke bedrijfskleding aangetrokken? Wat doet al dat snoep hier? Die gevulde koeken? Wie zijn al die mensen? Waar komen al mijn vragen vandaan? Wat word ik in godsnaam verondersteld - ’