Somewhere/anywhere – intermezzo

Het derde stukje over Sofia Coppola's Somewhere was eigenlijk min of meer af, het is alleen even verdwenen. Sinds donderdag al.

'Maar had je geen back-up gemaakt dan?'
'Nee. Ik doe niet aan back-ups.'
'Van het leven zelf bestaan immers ook geen back-ups?'
'Precies.'
'En nu?'
'Nu wachten we tot de tekst weer terecht is.'
'Balen.'
'Ach, ik neem google helemaal niks kwalijk, hoor, ik vind het juist wel grappig, zo'n akkefietje. Zulke dingen houden het spannend, haha.'
'Maar vandaar dus alle ongein van die stukjes hieronder?'
'Hè? O, ja, sorry. Dat was om me even af te reageren.'

Mocht de tekst nou niet terugkomen, dan klop ik wel iets nieuws in.

Dus, binnenkort: Somewhere (III). Echt.

'Ja, sorry, maar eigenlijk vind ik dit soort meta stukjes niet zo interessant.'
'Dan heb je pech, want het is mijn blog.'