Glad

Gisteren gingen we, met vrienden, bij vrienden eten. Het was leuk en gezellig en het eten was fantastisch (nee, dat laatste hoor je niet te zeggen, maar daar heb ik schijt aan), maar daar wil ik het nu niet over hebben. Wel hierover: een uurtje of twee voor we bij elkaar zouden komen, kreeg ik een mailtje, kregen we allemaal een mailtje. Van H. Hij schreef: Wees voorzichtig straks: de stoep is behoorlijk glad, evenals het laatste stuk van de straat (vanaf de snackbar). Zo'n kleine verbale attentie... ik zat echt even beduusd achter mijn computer... zo zorgzaam!... het sloeg, bij wijze van spreken, een barstje in m'n hart. Later, op de fiets, begreep ik pas dat niet ik, of wij, maar T, de zwangere vriendin van JW, de eigenlijke geadresseerde van die bezorgde waarschuwing was. En ik schoot hardop in de lach.

Ja, ja... dit had een ander stukje moeten zijn. Maar dat andere stukje is nog niet af. En nu moet ik naar de nieuwe Woody Allen: You Will Meet a Tall Dark Stranger en daarna de hele avond cassis drinken.

Tjuus!