Coming soon

Binnenkort op dít scherm:
Waarom ik naar het Neude ga;
Drie recente romans – één stukkie;
Hoe ik mijn borstbeen brak en gewoon verder leefde;
Tristesse I et II;
Skrik III;
De grootste, levende Amerikaanse romanschrijver sinds de dood van David Foster Wallace;
Klein is groots VI;
Banvloek over mijn recent verworven Princess Royal Café Camping 500 W, een apparaat dat vanwege de door en door gestoorde vormgeving zo onwaarschijnlijk diabolisch disfunctioneert dat een verlovingstijd van twee maanden met deze ‘keukenprinses’ haast leidde tot opname in een krankzinnigengesticht (en dan niet van dat tyfusapparaat, die opname, maar van schrijver dezes – tipje van de rouwsluier: ‘My home is my castle, maar deze Princess flikker ik eruit.’);
Het allermooiste citaat uit Vladimir Nabokov’s Speak, Memory;
Wat schrijvers lezen;
Observaties aan de Singel en aan de Van Asch van Wijcks.

En nog veel, veel meer!

Plus: een meedogenloze evaluatie van het blije & boze gekloot op deze plek en de eerste goede voornemens voor het annus mirabilis/horribilis 2011.