Lekker stoeien met nieuwe concepten
Hier bij Martijn Knol Punt En El is iedereen hard aan het nadenken over de nieuwe website die volgend jaar moet worden geïmplementeerd. Het voortraject met brainstormsessies over imago en identiteit is dit najaar afgerond, een extern bureau heeft inmiddels een doortimmerd plan voor geïntegreerde communicatie opgeleverd en voor later deze maand staat er een forse sessie op de hei gepland waar we met alle medewerkers van Martijn Knol Punt En El – managers, schrijvers, boekhouders, persvoorlichters, IT-ers, de buitendienst, stagiaires, de hele rataplan – eens flink gaan stoeien met een aantal nieuwe concepten. In de aanloop naar die drie dagen out of the box high pressure cooking is iedereen zich al flink aan het oriënteren op het internet. Hoe pakken anderen het aan? Tot nu toe wist weinig ons te inspireren. Het lijkt wel of de officiële website de laatste plek is waar je naartoe moet als je meer wilt weten over een bedrijf, schrijver of BN-er. Een van de stagiaires van Martijn Knol Punt En El kwam met een uitzondering. De website van filmmaker Johan Kramer. Op zijn site geen gelul. Kramer laat gewoon zien waar hij goed in is. Kijk, dat kunnen wij bij Martijn Knol Punt En El waarderen. Wel het volume flink openzetten.