meer bomen, minder asfalt

Mensenmassa’s? Stukje fietsen? Demonstreren?

Ik moet er niet aan denken!

O, nee… toch wel.

Op zondag 6 december 2020 fiets ik graag mee in de demonstratie voor het behoud van Amelisweerd.

Behalve tegen bomenkap en wegverbreding ben ik ook tegen oortelefoontjes, rassendiscriminatie, sportvliegtuigen, reclamevliegtuigen, pakketbezorging, censuur, leeftijdsdiscriminatie, landbouwgif, investeringsbanken, demonstraties, de plezierjacht, ongebreidelde personenluchtvaart, gifgas, camerasurveillance, huiselijk geweld, kinderarbeid, geloofsdwang, kernwapens, vuurwapens, steekwapens, voorgebakken pannenkoeken, gezichtsherkenningssoftware, alle bronnen van laagfrequent geluid, datacentra, hoogbouw, ontlezing, cosmetische chirurgie, sociale media, synthetische aroma’s, verengelsing, boulevardjournalistiek, nieuwbouw, winkelketens, bladblazers, schuurmachines, aanbiedingen, stuntprijzen, bio-industrie, versterkte muziek, geurkaarsen, buitenreclame.

In maart 2021 hoop ik het hierboven opgesomde in één klap te verhelpen door net als de rest van Nederland gewoon op de Partij voor de Dieren te stemmen.

Ben je geworteld in Utrecht of omgeving? Dan attendeer ik je beleefd op de mogelijkheid zelf: de boom in te gaan.

Overigens ben ik van mening dat de A27 moet worden VERSMALD.