De Knollywood Cultuuragenda


‘Tyn!’
‘...'
‘Hoe issie?’
‘Hoe zie ik eruit dattie is? Ik zit godverdomme al drie kwartier op m’n koffie te wachten.’
‘Ik zie anders genoeg personeel.’
‘...’
‘D’r zal wel iets aan de hand zijn. Een drukke receptie op de bovenverdieping... Of misschien is het koffie-apparaat stuk?’
‘Ik zou 't je niet kunnen vertellen.’
'?'
'...'
‘Hey, heb je nog fijne cultuurtips die je met ons wilt delen?’
‘Eerst de koffie, dan de cultuur.’
‘Ach, toe?’
‘Oké dan.’

Op zondag drie november 2013 zijn Vrouwkje Tuinman, Maan Leo, Arjaan van Nimwegen, Alexis de Roode, Monir Goran en ik te gast in ‘Slok op Utrecht’, een programma-onderdeel van De Culturele Zondag (Utrecht). Meer informatie: op deze plek.

Op dinsdag vijf november van datzelfde jaar programmeert auteur en Tirade redacteur Gilles van der Loo een avond in de feestweek die Galerie Weesperzijde (Weesperzijde 94, Amsterdam) organiseert ter ere van de dertigste schrijversverjaardag van Renate Dorrestein.

Tussen 17.00 en 19.00 uur treden op: Sjoerd van der Linden, Arjen van Lith, Adriaan van Raab, Roos van Rijswijk, alsmede Tirade-redacteurs Merijn de Boer, Menno Hartman, Martijn Knol, Gilles van der Loo, Lieke Marsman, Simone van Saarloos, Marko van der Wal. Meer informatie: alhier.

De rest van november en december ga ik lekker bijkomen van al deze optredens zodat ik op vrijdag 17 januari 2014 fris naar Festival Writers Unlimited (Den Haag) kan om daar voor te lezen op het Tirade podium. Uit de nieuwsbrief van Writers Unlimited:

'Op Friday Night Unlimited op 17 januari zijn er optredens van onder anderen Walter van den Berg, Sanneke van Hassel, Martijn Knol en Lieke Marsman.'

Meer informatie t.z.t.: op deze site.