Afwisseling

Om kwart voor zes sta ik altijd op. Iedere ochtend. Dan loop ik via een lange spiltrap naar het zwembad onder het huis om met een strijkkwartet of pianoconcert op de achtergrond een half uur baantjes te trekken en daarna hang ik nog drie kwartier in de apparaten. Vooral dat laatste is soms echt saai, zonder opzwepende popmuziekjes zou ik de workouts niet volhouden denk ik. Dus gelukkig is er weer een nieuwe Kate Perry... huppel ik de komende weken weer iedere ochtend vrolijk de trap af. Aardig trouwens die grafische clip bij het nummer.

'En wat draai je bij de cooling down?'
'Rekken en strekken noemt mijn personal trainster dat.'
'Ook goed.'
'...'
'Wat draaien jullie dan?'
'Turning tables, Adele.'
'Cliché.'
'Ik train niet om originaliteitsprijzen in de wacht te slepen.'
'Waarom dan?'
'Ja, om lekker snel te slijten.'
'...'
'Omdat ik honderdvijftig ga worden natuurlijk.'