Puur

Vanmiddag hadden we die jaarlijkse Sinterklaasviering bij Martijn Knol Punt En El slash Martijn Knol Punt Blogspot Punt Kom. Toch wel weer ouderwets leuk eigenlijk. Ik heb eerst een uurtje zitten dollen in mijn Sinterklaaspak (stagiaires naar voren roepen: 'kom jij maar eens bij Sinterklaas op schoot' - de geijkte dingetjes) en nadat ik mijn mijter en baard had afgedaan, liet ik me door Kleine Frits, één van onze location hunters, uitdagen tot een wedstrijdje Chocoladeletters-eten. Nadat we allebei veertien melkletters, acht pure en drie witte hadden weggegeten (de man) was ik zo strontmisselijk dat ik een tijdje met mijn ellebogen op mijn knieën naar de grond heb zitten staren. Ik wist zeker dat Kleine Frits ook niet meer kon. Maar toen ik opkeek zette hij net zijn tanden in een grote, donkerbruine 'M'.