Coming soon (II)

Geachte relaties, geachte bezoeker van MKPEE/MKPBPK,

Vandaag of morgen trek ik de heer Knol even aan zijn jasje, want tegoed heeft u van hem in ieder geval de volgende stukjes:

- Verliefd;
- Alleen de kinderen kunnen ons redden (Somewhere IV, slot);
- Gastbijdrage van de heer Roedi Foeks;
- Kattenland in rep & roer;
- En vast ook nog wel wat substantiƫle, serieuze kost (gok ik maar eventjes 'op persoonlijke titel' dus pin me er niet op vast!!!).

Volgens mij heeft hij het allemaal wel in dat bolletje van hem, die stukjes, maar is hij op het moment te druk met lezen en buitenspelen om gewoon even rustig achter de computer te gaan zitten. Het is een rakker, hoor, de heer Knol! Maarrr... ik verzin er wel wat op. Desnoods zet ik een grote pot snoep naast zijn computer. Die stukjes komen er. Zowaar ik Eline Struweel heet.

Nu ga ik snel weer verder met mijn eigen werk, want vanmiddag komt er een mannetje langs om te onderhandelen over de eventuele verlenging van de leasecontracten voor ons wagenpark. Moet ik me nog op voorbereiden! Spannend!

Met de meeste hoogachting (groetjes!),

Eline Struweel